måndag 19 juli 2010

Att älska som en porrstjärna, en sedelärande berättelse



















Jag vet inte ens var jag ska börja! Den är mer naken än jag någonsin låtit någon se mig. Varken min far eller min man har varit medvetna om de här erfarenheterna; de har varit en börda och en välsignelse som jag burit ensam. Skriver hon på sida 7
I boken hittar man förutom den nakna sanningen också en guide om hur man kan bli en porrstjärna, tips på hur manliga porrstjärnor ska kunna komma in i branschen samt lite tips på hur man kan suga av en man. Det är lite blandat.

Intervjuer, livshistorien, dagboksanteckningar som hon fört, serier... allt för att vi ska kunna få en inblick i det liv hon levt.


Bilden: sid 72-73 i Att älska som en porrstjärna

En bok värd att läsas. Jag kan inte säga så mycket mer än vad som står på baksidan av boken, första bilden, eller vad som kan utläsas av citatet. Hon censurerar inget. Inget du ska läsa om du är en finkänslig person. Annars rekommenderar jag den! Underbart skriven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar